
Finala campionatului de fotbal american (NFL Super Bowl LIX) difuzată duminică de rețeaua Fox a atins un nou record de audiență, devenind cea mai vizionată transmisiune TV din istorie pe un singur post. Potrivit agenției de rating Nielsen, aproximativ 127,7 milioane de telespectatori din SUA au urmărit Super Bowl-ul din acest an.
Audiența a inclus telespectatorii de pe canalul Fox, Fox Deportes, Telemundo și platforma de streaming deținută de Fox, Tubi, atât din locuințe private, cât și din baruri și restaurante. Confruntarea dintre Kansas City Chiefs și Philadelphia Eagles a atins un vârf de audiență de 137,7 milioane de telespectatori în al doilea sfert al meciului, conform datelor Nielsen. Eagles s-au impus categoric, cu un scor de 40-22, în fața campionilor en-titre.

Show-ul de la pauza meciului, unul dintre cele mai anticipate momente ale Super Bowl-ului, l-a avut într-un rol principal pe rapperul Kendrick Lamar, care a oferit un spectacol memorabil.
Super Bowl-ul continuă să fie cel mai mare eveniment televizat anual în SUA, atrăgând o audiență în creștere în ciuda declinului general al televiziunii tradiționale. Recordul anterior a fost stabilit anul trecut, când 123,7 milioane de persoane au urmărit finala NFL.
Datorită audienței uriașe, reclamele difuzate în timpul meciului au ajuns la costuri record, companiile plătind până la 8 milioane de dolari pentru un spot publicitar de doar 30 de secunde.